reklama

Jarné udalosti

V stromoch som sa nikdy poriadne nevyznal. Nikdy som totiž žiaden nemusel a ani nemohol pozorovať denne. Nikdy som si ani nepomyslel, že nejaký strom môže pre mňa niekedy znamenať viac než len „obyčajný strom“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Pod mojím oknom žije prekrásna Lipa. Nie, „L“ nie je chyba. S veľkým písmenom „L“ som to napísal, lebo to už nie je lipa, ale Lipa. Môžem občas aj ja slovenčine čosi ukázať, nie? Teda, Lipa sa mi zatiaľ ukázala iba v tej skromnejšej podobe počas zimy, ale zatiaľ predo mnou ani nič neskryla. Ešte plne nezakvitla, ale to príde. Už teraz má nádherné malé zelené púčiky, z ktorých pomaly začína vyrážať aj trocha bielej. Aj sused mi povedal, že je každý deň iná, nová. Ja si však myslím, že je taká, aká má byť, len my ju vidíme ako chceme. Niekedy vymäknem, potom si ju nevšimnem, inokedy zas vadí, lebo stojí veľmi blízko pri chodníku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemôžem inak, než napísať, že Ona ma zo všetkých jarných udalostí prekvapila najmenej. Väčšinu som nečakal: že zomrie Ján Pavol II., že nájdem Tému, že Ťa nájdem po 10 rokoch v ČT a Ty odpíšeš, že mi uverejnia článok, že v blogovaní číhajú nástrahy, že uznáš moju Essay, že sa rozídete, že Ratzinger bude novým pápežom, ...

Ach, moja Lipa. Kvitni! Aspoň Tvojej jarnej udalosti rozumiem.

Ondrej Bodnár

Ondrej Bodnár

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj ja si myslím, že „žiadny človek nie je ostrov“ (T. Merton). Aj ja mám priateľov. Načúvam im, pozorujem zmeny v našich životoch, hľadám odpovede na otázky, ktoré nás trápia. Mnohé odpovede a postrehy sme našli spoločne. Zoznam autorových rubrík:  Bosna i Hercegovna (BiH)Eseje, prózaKeď som sa zamyslel...OsobnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu