reklama

Ako malé deti

Pôvodne sme chceli precestovať Korziku, klasicky slovensky, teda s konzervami, sáčkovými polievkami, stanmi, náročné na seba, nenáročné na peniaze. Nepodarilo sa. Bolo mi to ľúto, tešil som sa. Minulý rok sme tak prešli celé Pobaltie, predtým Južné Čechy. Vždy bolo super, plno zážitkov, nové skúsenosti, po dovolenke správne unavení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Teraz nás stále bolo málo. Čo robiť, chcem niekde vypadnúť, ale kam, as KÝM? Túto otázku som riešil práve vtedy, keď som bol doma, nanávšteve u rodičov. A vtedy som sa zahanbil, strašne. Na Korziku somsíce počítal so sestrou a bratom, ale záhadne som zabudol na mojumaminu, ktorá nebola na žiadnej dovolenke vyše 20 rokov, možno viac. Užsom ju viackrát nahováral na týždeň voľna, nikdy som však nemal silnéargumenty. Vždy mala niečo vážnejšie.

Teraz neodolala. Narýchlo sme zorganizovali auto plné súrodencov ajednej maminy. Všetko vyšlo, najviac nám však urobila radosť tým, že snami vôbec šla a že perfektne zapadla do partie. Posúďte sami podľafotky. Spolu s nami spievala, smiala sa, naháňala sa, ... Boli sme akomalé deti. A naposledy sme takto spolu boli, keď sme boli ešte malédeti.

Ondrej Bodnár

Ondrej Bodnár

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj ja si myslím, že „žiadny človek nie je ostrov“ (T. Merton). Aj ja mám priateľov. Načúvam im, pozorujem zmeny v našich životoch, hľadám odpovede na otázky, ktoré nás trápia. Mnohé odpovede a postrehy sme našli spoločne. Zoznam autorových rubrík:  Bosna i Hercegovna (BiH)Eseje, prózaKeď som sa zamyslel...OsobnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu