reklama

Amatérizmus v popradskom Aquaparku

Po niekoľkých výstupoch na tatranské končiare si ubolené telo pýtalo trochu relaxácie. Rozhodol som sa teda na skok navštíviť Aquacity v Poprade . Ohlasy niektorých známych ma síce varovali, že so službami v Tatrách to môže byť prekvapujúco-negatívne, nedbal som na ich hlasy. Ľutujem. Kráčajúc cez Poprad som sa tešil na trochu plávania a tepla, ktoré moje kĺby potrebovali. Niekoľkých Popradčanov som sa pýtal na cestu a na to, či je Aquapark otvorený. Pre istotu som si predtým na nete pozrel otváracie hodiny, ceny, vybral si svoju zónu a nevedel sa dočkať. Vnútorný pocit neistoty ma prinútil telefonovať na infolinku 052/7851111, nič. Skúsil som znovu, zas nič. Moje zlé tušenie sa naplnilo, keď ma pred vstupom privítali dvaja SBS-kári, ktorí mi slušne povedali, že Aquapar je 3 dni zatvorený. Vraj nie som jediný, kto o tom nič nevedel. Včera prišlo niekoľko poľských autobusov, museli ich tiež vypoklonkovať. Počas mojich 5 minút postávania a nechápania, museli slušne odmietnuť 2 skupiny iných zahraničných sklamaných. Aj oni krútili nechápavo hlavami a čudovali sa, že o tom nikde nečítali, nepočuli. Ani ja. V ani jednom jazyku, ktoré aspoň trochu ovládam. Paradoxne pravdivo potom vyznie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Ondrej Bodnár

Ondrej Bodnár

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj ja si myslím, že „žiadny človek nie je ostrov“ (T. Merton). Aj ja mám priateľov. Načúvam im, pozorujem zmeny v našich životoch, hľadám odpovede na otázky, ktoré nás trápia. Mnohé odpovede a postrehy sme našli spoločne. Zoznam autorových rubrík:  Bosna i Hercegovna (BiH)Eseje, prózaKeď som sa zamyslel...OsobnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu