reklama

Blogeri sa mi usadili v hlave

Cesta z Bratislavy mi obyčajne trvá do 2 hodín. Keď som pri Viedni, zvyčajne sa už vrtím na sedadle, zdá sa mi to dlho. Dnes v noci som však ani nezaregistroval ako som cez Viedeň prešiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Za predným sklom mi totiž robili spoločnosť Tomáš Bella, teta Jolana,Robo Dyda, ... a ďalší, ktorých som viezol v aute so sebou. Neustálesom ich musel napomínať, aby sedeli na tých sedadlách, oni sa všakstále snažili usadiť v mojej hlave. A darilo sa im. Ešte dnes v nej ponich zostalo kadečo.

Vzťahy na blogu sú tak trochu tajomné. Viac než pripúšťame. Hovoria onás blogy, nie životopisy. Poznáme tie stránky, tie fotky, tie nicky,..., nikto z nás však nemôže povedať, že toho druhého skutočne pozná. Vblogoch totiž môžeme z toho, čo prežívame vyjaviť druhým len zlomky. Akeď sa aj stretneme, stále nedokážeme doplniť to chýbajúce do celku.Spoločne píšeme, čítame sa, diskutujeme. A hľadáme. Dopĺňame chýbajúcezlomky, no toho druhého stále len tušíme. A on (ona) tuší nás. Občas,ako včera, záblesk stretnutia dovolí zhliadnuť niečo viac zoskutočnosti toho druhého. A potom zas píšeme a čítame sa. Adiskutujeme. Ponechávame si právo toho druhého len tušiť.

Blogeri. Sme trochu iní. Nie úplne.

Ondrej Bodnár

Ondrej Bodnár

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj ja si myslím, že „žiadny človek nie je ostrov“ (T. Merton). Aj ja mám priateľov. Načúvam im, pozorujem zmeny v našich životoch, hľadám odpovede na otázky, ktoré nás trápia. Mnohé odpovede a postrehy sme našli spoločne. Zoznam autorových rubrík:  Bosna i Hercegovna (BiH)Eseje, prózaKeď som sa zamyslel...OsobnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu